And all I ask is a tall ship and a star to steer her by

9 августа 2008 at 8:06 pm 2 коментара

(Naslov: stih Johna Masefielda iz pesme “Sea Fever”)

Viče lepota dana utkanog u belinu jedara.
Viče ukotvljeni vetar koji
gura me u ćorsokake odricanja.
Viče zvezda vodilja kujući sjajnu stazu
neprikosnovenu.

Stranputicama vođen,
ja, slepi vernik, osećam kako
Zemlje Čuda cure mi kroz
raspletene prste.
Ni omirisati,
ni okusiti,
ni videti ih neću.
I ćutaću.

Trulež obala mojih uspeha
prlja mi snove
nasukane tamo gde
nečije tuđe zvezde
moja maštanja odvedoše
zajedno sa onima koje
mi ne behu
suđene.

Entry filed under: Uncategorized.

Društveni odnosi Svi marš na Štrand…

2 коментара Add your own

  • 1. danijela  |  12 августа 2008 у 11:12 am

    „Iskustvom svega što život u ovom svetu može da ponudi najzad dostižemo potpuno ovladavanje sobom i postajemo savršena bića – majstori mudrosti“

    Одговор
  • 2. o3one  |  22 августа 2008 у 3:45 am

    „dostizemo“ – samo ako hocemo.
    „svega“ – pomalo preambiciozno za jedan zivot 🙂

    Одговор

Оставите одговор

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Календар

август 2008.
П У С Ч П С Н
« дец   сеп »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Most Recent Posts


