Zvuk Prošlosti

20 децембра 2007 at 6:43 am 18 коментара

Prošlost napisa interesantan post kao repliku mom audio-blogu.  Ovo dole je moja replika.Ovaj post pišem a ne izgovaram iz poštovanja prema Prošlosti, koju inspirisah da nedavno prokomentariše novinu ovog vremena – moj audio blog.  Protivno svojim nastojanjima da audio blog popularizujem međ’ širokim narodnim masama u što kraćem roku, za sada ću se zadržati na kuckanju, a sa plemenitom namerom da Prošlosti obezbedim prihvatljivi medijum javne komunikacije.  Želim, takođe, da Prošlost što pre zvučnu karticu popravi, i time omogući nastavak mog krstaškog pohoda – da izmenim lice blog sveta jednom zauvek.  Na bolje.  Verujem.

Počeću od kraja, draga moja Prošlosti, i primetiti da, čitajući između redova, u Vama postoji potreba za primećenošću.  Za aplauzom širokih narodnih masa.Šššššššššššš.  Čujete li, gromoglasan je?  Al reče svom prijatelju jedan mudrac, kad mu svetina aplaudiraše posle govora – „da ne rekoh šta nesmotreno?“.  Dakle, prijaju li Vam više ovacije posle vešto izmanipulisanih rečenica, ili tiho klimanje glavom nekolicine vernih koji zaista shvatiše smisao teksta koji pretočena je suština Vašeg srca i uma? Lično, a to se ni u kom slučaju ne odnosi i na Vaš stav prema blogovanju (koji inače sasvim poštujem), nemam potrebu za popularnošću.  Za mene je i jedna osoba u auditorijumu – publika vredna moje pažnje i umetnosti Ja sam ono što jesam.  A da li ste Vi, draga Prošlosti, „Svoja“, kao što sebe ponosno nazivate?  Da li ste zaista nezavisni i slobodni, ako svoja remek dela pisane reči oblikujete prema svetini, da bi ste joj se dodvorili?  Da bi se što veći broj „njih“ vratio iznova i iznova, da bi se zadovoljavao time da imaginacijom svojih očekivanja ispunjava vešto izmanipulisane rupe međ malo sira?  Da bi ste se pojavili na naslovnoj stranici Blogoya?

 

Sve je to u redu, draga moja.  Mi se, jednostavno, razlikujemo.  Volite li da imate dve ili više kapa, gos’n Rajko?  Mislim da – DA, u Vašem slučaju.  Bar jednu za net, a samo jednu za RL.  Ali molim Vas, zašto ne bi ste prihvatili i Vi moj stav, a to je – jedan Ozon, jedna kapa.  Pa makar niko ne čitao, makar niko ne slušao.  U svakom slučaju, drago mi je što sam Vas inspirisao da napišete post.  To je lep osećaj – mislili ste na mene, primetili ste meEksperimentalne opcije podržavam.  Samouverenosti mi ne fali.  Jezičara jesam, kada imam inspirativnog protivnika… ups, sagovornika.  U stvari, ne treba ništa ispraviti ovde, svaki sagovornik i jeste u neku ruku – protivnik.  Mora postojati sukob mišljenja da bi postojala komunikacija.  Slagati se sa nekim uvek i u svakoj prilici za nekoga je dokaz srodne duše.  Za mene je to očiti primer da je bar jedna od dve strane komunikacije – slabić.  Beskičmenjak bez sopstvenog mišljenja, stava i suda.

 

Spominjete uživanje, poštovana Prošlosti.  Uživanje jeste u spoznaji savršenstva svih pet elemenata što dotiču moja čula podjednako, bez povlašćenih.  U pružanju čarobnog štapića pod čijim prahom cvetovi će procvetati i plavetnilo neba se zabeleti pamučnim oblacima.  Ne u samozadovoljnom okretanju svom unutrašnjem svetu, kao što Vi pogrešno pokušavate da „podmetnete“ svojim čitaocima.  Naprotiv, upravo me unesrećuje pomisao da ste uskraćeni osećaja koje bi Vam vibracije mog glasa prenele blagom strujom kroz nervne sinapse još neotkrivenih dopaminskih centara.  I korim sebe zbog nesmotrene ambicioznosti kojoj dozvolih da zavede me i natera da ovaj audio-post objavim.

 

Seks je remek delo što stvaraju ga zajednički dve slobodne mašte.  Ozon nije U seksu, niti je seks U ozonu.  Seks obavija i prožima prepletena tela ozona i njegove ljubavnice, i u isto vreme je i gospodar i sluga.  Jednom grub, divalj, direktan, intenzivan kao podmorska eksplozija Prstena Vatre.  Drugi put, opet, poput talasa koji zapljuskuju peščanu obalu, tiho joj menjajući oblik ispisujući na njoj školjke, morsku travu, miris soli i morske pene.  Bez ispisanih pravila, jer pravila ne postoje za istinske ljubavnike kojima hrabrost beše data da plove samouvereni nikada ne videvši sigurnost obale.

 

Šta je to Žena koja se želi?  Savršenstvo?  Simbol posesivnosti?  Želja je očaj za nedostižnim.  Imati se može samo oteto i zaključano.  Dakle, mogu da zamislim Ženu, ali tu Ženu, jedinu i pravu, nikada neću želeti.  Žena će me osloboditi svih želja, biće svoja, svačija, a ipak samo moja, i učiniće da budem svoj, svačiji, a ipak samo njen.  Nju neću zamišljati, o njoj neću maštati i neću je oblikovati prema sebi, neću joj udahnuti iluziju umesto života.  Ona postoji, Žena, stvarna, opipljiva, oblikovana, spremna za mene.  I ne pokušavajte, draga moja Prošlosti, da raščlanite i u epruvetama izanalizirate ovu hemiju.  Jer nju je stvorio onaj čiji sud videćemo kad za to dođe trenutak, i nije nam dato da razumemo te formule koje mute nam svest.  O, da, osetiti je možemo, itekako, i želim Vam svim srcem da u pohodu za ovim Kamenom Mudrosti jednom i uspete.  Želim i Vama, a i sebi.

Entry filed under: Nekategorizovano.

Jezičarenje – prvi pravi audio blog Pronađen

18 коментара Add your own

  • 1. I2U  |  20 децембра 2007 у 9:28 am

    Procitao sam tekst gospodjice ili gospodje Proslost.
    Gluposti, nema pametnija posla nego komentarise sta drugi rade.
    Ozon, ne mora da te cudi, tako je to u zemlji dembeliji tj. Srbiji, gde je bitnije sta drugi rade i pisu, nego gledati svoja posla.
    Lako je videti trn u tudjem oku, dok u svom drzati balvan ili bolje reci 10 kubnih metara drva za ogrev.

    Pozz i samo ti uvodi inovacije u blogosveru, imas moju podrsku

    Одговор
  • 2. bubazlatica  |  20 децембра 2007 у 10:06 am

    Prosto, mi nekako, bljutavo, da bilo sta kazem. Ako je provokacija, ajd` da se ne pecamo, a jeste garant. Nekako, lici mi bre ovo na nekoga, al` posto provocira, nek joj bude.
    Guraj ti svoj fazon.

    Одговор
  • 3. sarahkay  |  20 децембра 2007 у 11:42 pm

    pa naravno da je najlakse svaliti drvlje i kamanje na nekog drugog, prvo se pocisti u svom dvoristu…..to ja proslosti…
    pozz ozoncic

    Одговор
  • 4. electrasdreams  |  21 децембра 2007 у 1:53 am

    Sjajno.

    Одговор
  • 5. Lang  |  21 децембра 2007 у 10:08 am

    jedno mi samo nije jasno…kakve veze ima audo post sa sexom 🙂
    Bruka!
    ko je onda opsednuti veliko je pitanje

    Одговор
  • 6. Jelena  |  21 децембра 2007 у 10:10 am

    Ovde bi se dalo svašta dodati. Vako ću redom.
    „Slagati se sa nekim uvek i u svakoj prilici za nekoga je dokaz srodne duše. Za mene je to očiti primer da je bar jedna od dve strane komunikacije – slabić. Beskičmenjak bez sopstvenog mišljenja, stava i suda.“

    Ne postoji slaganje s nekim UVEK i u svakoj prilici. Dokazi o srodnosti takođe. A opet i ako se ostvari takva iluzija, ne mora značiti da su ljudi beskičmenjaci, bez stava i suda. Nego se ne opterećuju s tim pubertetskim definicijama.

    Одговор
  • 7. Jelena  |  21 децембра 2007 у 10:12 am

    A drugo.
    Neke stvari nisu vredne replike. Minut je minut. I to se treba mudrije „protraćiti“.

    Одговор
  • 8. whisperer  |  21 децембра 2007 у 1:42 pm

    Svidja mi se tvoja verzija audio bloga. A i da mi se ne svidja, zar o tome post mora da se napiše? A možda joj se ipak jako dopalo, čim ti je čitav blog-unos posvetila? 😉

    Одговор
  • 9. Ominotago  |  21 децембра 2007 у 10:58 pm

    meni su neke stvari isuvise ljigave i pateticne, da uopste ne vidim … zasto bih…

    Одговор
  • 10. Charolija  |  29 децембра 2007 у 11:47 pm

    Gospodjica, gospodja Proslost, ne zna da napravi audio post, pa joj bilo krivo! Kao crkla joj zvucna kartica, isto ko sto je meni sinoc pukla guma na Porseu… jes` drz` da nabijem!

    Pozdrav

    Одговор
  • 11. ozon  |  3 јануара 2008 у 11:04 am

    @I2U – hvala lepo na podršci, a u vezi sa blog-inovacijama. Što se tiče blog-prava drugih, odn. svih nas, možda se neću uvek sa svima složiti, ali ću se do iznemoglosti boriti za svačije pravo da kaže šta misli. Tu uključujem i Prošlost, i tebe, i sebe, i sve druge. Naravno, osnovna pretpostavka je da je prepiska u okvirima normalnog, pristojnog. Dakle, poštujem tvoje pravo da se ne slažeš sa Prošlošću, ali u ovom slučaju smatram da je bilo laskavo što je Prošlost obratila pažnju i uložila ne mali trud da ipak prokomentariše moju inovaciju.

    @bubazlatica – lepo je čuti akcijaški-udarničko „guraj svoj fazon“. Svi to radimo, zar ne? Ili bar pokušavamo. Ti, ja, svi koji su prokomentarisali ovaj post… Možda da pustimo da i Prošlost fura neki svoj fazon, pa ma kakav on bio. Jer po meni je lepota ovog blog-sveta upravo u tome što smo svi mi tako divno – različiti. A opet svi nosimo tu tanku i neraskidivu zajedničku nit koja nas spaja, blog-ljubav.

    Одговор
  • 12. ozon  |  3 јануара 2008 у 11:18 am

    @sarahkey – da, da, prvo počistiti u svom dvorištu. Svraćah kod Prošlosti da proverim, dvorište deluje prilično čisto. A ovo moje gledam da bude uredno – ljudi, slobodno recite ako gde vidite nemar i đubre.

    @electrasdreams – hvala lepo, pretpostavljam da su ti se dopali i originalni post Prošlosti i moja replika.

    Одговор
  • 13. ozon  |  3 јануара 2008 у 11:40 am

    @Lang – ja mislim da, i pored svog ličnog određenog neslaganja sa stavovima Prošlosti, ja nju ipak razumem. Poenta njene priče jeste da glas, unevši dozu realnosti i time uklonivši deo mašte čitaočeve-slušaočeve, čini da možda neki (recimo senzualniji) postovi izgube na svojoj vrednosti. Prema Prošlosti, a kako ja to shvatam, slično je i u seksu. Ako je sve potpuno definisano, dorečeno i nacrtano, mašta je oterana, i seks, umesto da bude bura hemikalija i neuronskih struja, prerasta u sklekove, obično fizikalisanje. Drugim rečima, i iskoristivši moju alegoriju da su erotski postovi kao švajcarski sir – audio blog otima rupe koje bi inače popunila mašta čitaoca. A od mašte nema boljeg afrodizijaka.

    Одговор
  • 14. ozon  |  3 јануара 2008 у 11:47 am

    @Jelena – replikovanje, odn. komentarisanje, obožavam. Skoro više nego pisanje samih postova. Vrcavost maštovite diskusije je izuzetno inspirativna i vredi svakog uloženog minuta!

    @whisperer – ma i meni se čini da joj se audio-blog dojmio. Ili nešto drugo, pa post se ne piše tek tako! Inače hvala na podršci, iako u zadnje vreme nešto slabo sprovodim reči u delo… mislim, u audio blog.

    Одговор
  • 15. ozon  |  3 јануара 2008 у 11:56 am

    @Jelena – na primer, muž koji ženi stalno povlađuje i govori „da draga“ je, za mene, slabić. Slično važi i za ženu koja povlađuje mužu. Banalizujem, znam, život nije baš tako prost.

    @ominotago – a ipak jesi, malkice, iako ti je patetično i ljigavo. Budi dosledna svojim stavovima, a ako ti se nešto ne dopada ili se sa nečim ne slažeš, dajde reci šta je u pitanju, da se pošteno i viteški pobijemo rečima.

    Одговор
  • 16. Ominotago  |  3 јануара 2008 у 10:23 pm

    vidi Ozon, PRVO sto mi smeta jeste to sto recimo ti toliko malo vremena posvetis ljudima koji dodju, procitaju i ostave komentar, moje misljenje je da oni zasluzuju vise paznje. ako su ti dosli u kucu, onda ih pozdravi i posluzi. o „pateticnosti“ i „ljigavosti“ (uh, kako sam samo nasla reci) ne bih da sirim raspravu, kazu da nije pristojno zboriti javno o privatnim stvarima. ali meni su neke toliko providne, da se od te silne providnosti i pokusaja skrivanja pretvore samo u cistu patetiku – bljak! i da, ostacu dosledna, kao sto inace jesam. stvari se, ipak, hteli mi to ili ne, menjau. a s tobom odavno nemam razloga da se bijem, jer je tvoje neprimecivanje ostavilo prilicno dubok trag. hajd pa uzdravlje! 😉

    Одговор
  • 17. Steva87  |  19 јануара 2008 у 9:28 am

    Super blog nema sta,ja sam opcinjen bez obzira sto sam relativno novopecen!

    Одговор
  • 18. danijela  |  5 августа 2008 у 10:56 am

    Imati se može samo oteto i zaključano. Dakle, mogu da zamislim Ženu, ali tu Ženu, jedinu i pravu, nikada neću želeti. Žena će me osloboditi svih želja, biće svoja, svačija, a ipak samo moja, i učiniće da budem svoj, svačiji, a ipak samo njen.

    molim te pojasni mi ovo…
    🙂 pozz

    Одговор

Оставите одговор

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Календар

децембар 2007.
П У С Ч П С Н
« нов   авг »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Most Recent Posts


