Jezičarenje – prvi pravi audio blog

14 децембра 2007 at 4:30 pm 10 коментара

Samo za vaše uši – prvi pravi audio blog, by Ozon.

Entry filed under: Nekategorizovano.

Trgovac dušama Zvuk Prošlosti

10 коментара Add your own

  • 1. sarahkay  |  14 децембра 2007 у 7:39 pm

    Hrabro, i jako zanimljivo….slusala sam i pokusavala da otkrijem kroz tvoj glas ko se iza njega krije i odakle dolazi taj naglasak…
    nije jednostavno govoriti, drzati govore, ima li smo razne pripreme na faksu i ucili smo da disemo, tehnika disanja je jako bitna da glas od treme ne bi podrhtavao…ja nisam dobar govornik, sto se tehnike tice…
    ideja je odlicna koliko ce biti prihvacena videcemo…
    Cesto sam razmisljala da kad bih moje pesme, ili price mogla da procitam onako kako ih ja dozivljavam da bi one zvucale drugacije…
    Ti si tvoj blog obojio lepom bojom, bilo bi lepo cuti te i na englreskom…
    Dok pisem slusam tvoj glas i pokusavam da te nacrtam, cudan osecaj…bas cudan…
    ja pijem jutarnju kafu i slusam nepoznato-poznati glas, kao na radiju, ali ipak malo vise poznat kroz tekstove koje si do sada napisao
    veliki pozz

    Одговор
  • 2. Jelena  |  14 децембра 2007 у 8:56 pm

    Hrabro, s tim da mislim da kad bih trebala da uradim ovako nešto bih se osećala kao poslednji debil! Da gledam u monitorčinu i pričam tamo nekim predstavama od ljudi. Nekim nickovima iza njihovih napisanih postova.
    Verujem da bih ugasila nakon minut, i objavila post pod nazivom, htela sam vam nešto reći al ne mere.

    Iako je nova forma super. Sve to podržavam.

    Одговор
  • 3. Ominotago  |  14 децембра 2007 у 10:26 pm

    hmmm da da da lepo je to sve, nego da te pitam, kuckanjem, ne glasom, jel u tvom svetu akcenat i naglasak znace isto ili imaju dva poptuno razlicita znacenja? cisto me zanima? drugo, kad si vec tako hrabro resio da koristis moc govora, onda mislim da tisina nece biti rec, ni glas, bice tisina, samo mozda sa drugim znacenjem 😛 i kad sam vec tu, zvucis mi mnogo ozbiljno breeee, a sad vec razmisljam kako bih zvucala ja 😀 kekeke

    Одговор
  • 4. Ivana  |  14 децембра 2007 у 10:38 pm

    šta li je ovaj govornik hteo da nam kaže?
    da ume da stavi audio fajl na blog?
    ili da se pohvali bojom glasa?

    ne razumem suštinu

    bolje ti ide NY dnevnik… drži se ti toga 😉

    Одговор
  • 5. bubazlatica  |  16 децембра 2007 у 4:54 am

    U pravu si potpuno, da glas daje jos jednu dimenziju….Svidja mi se ovaj pokusaj, da se neke stvari, pomere za stepenik vise.
    Ujedno, podseti me ovaj audio fajl, na neka davna vremena, kad sam kao klinka, bila opcinjena likom i delom, Andre Bretona, koji je insistirao da se stvaralastvo, kakovo god ono bilo, ostvaruje u dahu, bez predhodnog premisljanja i doterivanja. Samo na taj nacin, govorio je, izbacis iz sebe ono iskonsko, cisto i nepatvoreno….

    Одговор
  • 6. I2U :: Ivan  |  16 децембра 2007 у 9:14 am

    samo da kazem da ja nisam preslusao taj audio-muzicki fajl. 🙂
    I da ta tehnika „pisanja“ ili kako vec hteli da nazovete – dimenzija, kod mene ne funkcionise. Zasto?

    Hm. Pa imam ultrasonicni internet 100Mb/year

    Одговор
  • 7. Анонимни  |  21 децембра 2007 у 10:20 am

    divno, divno, i kao ideja, i ono što si rekao, i što je to bilo baš na moj rodjendan. ja te podržavam potpuno, ja umem da čujem tišinu isto kao i zvuk. samo napred! dragana

    Одговор
  • 8. alea  |  22 децембра 2007 у 11:41 pm

    Dobar ti srrrrrrrrrrrrK. Nedostajalo mi je jos nesto sem tog srka, jos neki sum da bi bilo bas onako kako kazes “direktnost ljudskog kontakta“…

    Одговор
  • 9. electrasdreams  |  29 децембра 2007 у 10:51 pm

    E ja ovo iz nekog razloga ne mogu da cujem, a volela bih. Iz prostog razloga sto mi je glas uvek mnogo znacio i znaci. U pravu je sarahkay, da nacin citanja daje i drugaciji zvuk pesmi ili prici.

    Одговор
  • 10. Steva87  |  19 јануара 2008 у 9:30 am

    Dosta ti je verovatno pohvala ali pohvale i od mene!

    Одговор

Оставите одговор

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Календар

децембар 2007.
П У С Ч П С Н
« нов   авг »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Most Recent Posts


