U susret

1 новембра 2007 at 10:51 pm 14 коментара

„Žrtvovala sam se za tebe.“

„I ja za tebe, pa šta.“ 

Monolog dvoje gluvih nije vodio ničemu. 

„Mogu li bar sada, kad više ne živimo zajedno, da odlučujem za sebe, a da ne moram da vodim računa o tome šta ćeš ti o tome da misliš“, rekoh u prazno.  

Zidovi su, jedva dočekavši, u tišini ponavljali moje reči.   Dok su godine prolazile, ja sam odsecao parče po parče sebe i stavljao pred njenu ljubav.  Tri obroka dnevno, iks godina, sve u uzaludnoj nadi da bih možda jednom, ipak, postao barem slika nečega ili nekoga ko bi njoj bio potreban.

„Ko ti je dao pravo to da činiš?“

„Što ja, pa ti si ta koja je odlučila da našu priču završi i kaže – tako je moralo da bude.“  

Nikog drugog, osim sebe samog, čovek ne može tako zlikovački da zarobi. 

„Ponašaš se kao da si pušten s’ lanca.“ 

Pogled mi nije zastajao u tom delu sobe iz koga je dopirao, sada već nepoznati glas.  Grčevito sam se borio za vazduh.  S kakvim pravom joj smeta moje novo lice, ruho, interesovanja, poznanici, moj stari život koga sam negde bio izgubio i kome sam ponovo pošao u susret? 

Nepobediv je samo onaj koji nema više šta da izgubi. 

Entry filed under: Nekategorizovano.

Tratinčica, iliti volim – ne volim … New York, New York

14 коментара Add your own

  • 1. Ominotago (SMIT)  |  1 новембра 2007 у 11:03 pm

    auuuu ovo ti je mnogo bre kompleksno!!! mrzim generalizaciju, ali nekako imam utisak da ljudima uvek smeta kod drugih kada nisu onakvi kakvima ih oni zamisljaju… no, desava mi se da pogresim… 😉

    Одговор
  • 2. Aurora Borealis  |  1 новембра 2007 у 11:37 pm

    Zbog nedostatka iskustva, možda ne bih trebala da komentarišem, ali:
    možda joj smeta što ti si ti nastavio sa svojim životom, što ti imaš snage da stvaraš nove stvari, nova sećanja, a ona je možda ostala na istoj tački gde je i bila….

    Одговор
  • 3. naivna2007  |  2 новембра 2007 у 12:43 am

    Mozda jos vreme mora da „odradi“ svoje, a vrlo cesto ljudi kada nesto izgube ne mogu sa se pomire sa tim , mada su sami inicijatori svega.
    A da covek sam sebe zarobi iz raznoraznih razloga- sa tim se slazem u potpunosti!!

    Одговор
  • 4. alea  |  2 новембра 2007 у 1:01 am

    Nisi ti jedini koga je neko ostavio a nije hteo da ga pusti.

    Одговор
  • 5. Orpheus  |  2 новембра 2007 у 1:11 am

    Poslednja rečenica…misao trenutka. Ne znam da li je tvoja ili ne, znam da već stoji medju mislima Seneke, Facetusa, Tacita…

    Одговор
  • 6. electrasdreams  |  2 новембра 2007 у 3:02 am

    Ima jos jedna dobra misao: „ne posezi za onim sto ne mozes da zadrzis“.

    Одговор
  • 7. Deda  |  2 новембра 2007 у 3:12 am

    moramo biti spremni da gubimo….moramo ici dalje…moramo voleti…

    Одговор
  • 8. whisperer  |  2 новембра 2007 у 3:29 am

    Mislim da sam negde pročitala, a upravo mi je palo na pamet: Voleti znači znati kada treba da pustiš…
    Mada je tvoj zaključak onako, baš…

    Одговор
  • 9. bubazlatica  |  2 новембра 2007 у 5:29 am

    to mi lici na bas celika…“ko uzme kajace se-ko ne uzme kajace se“…

    Одговор
  • 10. Lutra  |  2 новембра 2007 у 7:39 am

    u celoj priči najgore je optuživanje……

    Одговор
  • 11. Suske  |  2 новембра 2007 у 11:41 am

    Možda joj smeta što priznaješ svetu da si do sad bio sputan. To ne govori samo o tebi, već i o njoj. Ti ispadneš žrtva, a ona monstrum.

    Одговор
  • 12. Ozon  |  3 новембра 2007 у 12:15 am

    @Ominotago – u stvari možda smeta to što su se prešli u proceni.
    @Aurora Borealis – svako je kovač svoje sudbine, yes?
    @naivna2007 – vreme i ja izaćićemo na kraj i sa dvojicom, reče neko pametniji od mene.
    @Alea – je li razvijena vakcina već jednom? Dajde…
    @Orpheus – došla od negde, ali moja podsvest ne garantuje da sam ispoštovao copyright.
    @Electrasdreams – to se ne zna u trenutku posezanja. No risk, no fun, pročitah negde.
    @Deda – ne moramo biti spremni da gubimo, ne moramo ići dalje, ali moramo voleti. To da.
    @Whisperer – „voleti“ je i kada znaš kada treba da odeš.
    @Bubazlatica – i ko je neodlučan, kajaće se.
    @Lutra – baš!
    @Suske – sputan samim sobom. Sam svoj monstrum.

    Одговор
  • 13. Ominotago (SMIT)  |  3 новембра 2007 у 12:33 am

    jao vidi ti se setio, nego htedoh reci da ovo sto Alea rece je toliko sebicno (ne ona, nego to sto je navela kao situaciju, primer, kako god) da evo ne mogu trenutno da smislim nesto sebicnije! takve ljude bih hirurskim putem odstranila iz svog zivota, mada uglavnom nije potrebno tesko da mogu u moj uopste da udju. eto, to sam zaboravila da kazem, a ti sto putujes nemoj mnogo da kukas i da se zalis 😛

    Одговор
  • 14. ozon  |  3 новембра 2007 у 12:47 am

    @Ominotago – hirurgija izlišna. Već naručio vakcinu od Alee! Šteta je samo zbog toga što sam možda mogao da otputujem jedno 5 do 10 godina ranije.

    Одговор

Оставите одговор

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Календар

новембар 2007.
П У С Ч П С Н
« окт   дец »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Most Recent Posts


