Tratinčica, iliti volim – ne volim …

17 октобра 2007 at 5:43 pm 13 коментара

volim
sve svoje prijatelje.

ne volim
sve svoje mane i nedostatke.
naročito one koje su uspele nekog da povrede.

ne znam, a hteo bih da znam…
u kom trenutku da sprečim samog sebe da kažem neke reči i učinim neke postupke.

fascinira me…
zvezdano nebo.

stidim se…
mnogobrojnih svojih izrečenih reči i učinjenih postupaka.
vi koji ih se setite čitajući ovo, znajte da ih se stidim.
zaista.

želim…
da vratim mnoge reči koje sam izrekao i postupke koje sam učinio.
znam da je nemoguće.
zato je ova moja želja neostvariva.

zahvalan sam…
svima koji su imali ili imaju strpljenja za mene.
koje je interesovalo šta volim a šta ne volim.
koji su mi pomogli da naučim što nisam znao.
koji su se radovali mojim fascinacijama.
koji su mi oprostili postupke i reči kojih se stidim,
i verovali isto koliko i ja, da naše priče ipak treba nastaviti.

 

Mene je prozvala janavi, ja prozivam dedu!

Budite lagani… kao ozon

Entry filed under: Nekategorizovano.

Obećanje U susret

13 коментара Add your own

  • 1. Ominotago (SMIT)  |  18 октобра 2007 у 12:56 am

    hmmm interesantno, kad budes imao vremena, javi da ti preporucim jednu knjigu 🙂

    Одговор
  • 2. electrasdreams  |  18 октобра 2007 у 3:03 am

    Cesto je bolje cutati.

    Одговор
  • 3. naivna2007  |  18 октобра 2007 у 3:11 am

    pod VOLIM imas malo stavki???Mozda da proradis na tome?Ne poznajem Te dovoljno ,ali da nisi previse samokritican,to je danas retkost.. 🙂

    Одговор
  • 4. Ozon  |  18 октобра 2007 у 7:42 am

    @ominotago – dajde naslov, o’ma!

    @electrasdreams – Odlična tema za meme ili forum – ajde pokreni! Jeste, i teško je odlučiti kada, osim ako neko potpuno ne onemi. Onda je stvar sigurna. Ovo je provokativan, nedovršeni koment…

    @naivna2007 – svoju ljubav usredsređujem na ljude. A bacati je na druge osim na prijatelje je rasipništvo. Reč „prijatelj“, kao i sve druge reči u mom slučaju, ima tačno ono značenje koje joj ja dam. Npr. moja deca su moji najveći prijatelji. Samokritičan… hmmm… možda danas samo malo iskusniji nego juče.

    Одговор
  • 5. Lang  |  18 октобра 2007 у 8:38 am

    lepo je ovaj deo ‘zahvalan sam’….puno govori , vise od svega prethodnog

    Одговор
  • 6. Suske  |  18 октобра 2007 у 9:43 am

    Ah to zvezdana nebo …

    Одговор
  • 7. Ozon  |  18 октобра 2007 у 2:20 pm

    @Lang – da nije svega prethodnog, ove poslednje reči ne bi bile to što jesu!

    @Suske – i ja kažem isto, ah to zvezdano nebo.

    Одговор
  • 8. Deda  |  24 октобра 2007 у 3:39 am

    Meni se svidja ovo kad kazes: Budite lagani kao ozon…

    Одговор
  • 9. Ozon  |  24 октобра 2007 у 9:20 am

    @Deda – hvala lepo. Budi lagan… kao ozon.

    Одговор
  • 10. Ominotago (SMIT)  |  30 октобра 2007 у 9:37 am

    budi lagan i ne zabusavaj hahahahahha 😉

    Одговор
  • 11. Orpheus  |  30 октобра 2007 у 7:35 pm

    Jednom izrečeno ne vredi vraćati. Što je učinjeno učinjeno je.
    Nisam, niti ću učiniti nešto slično, ali ću žestoko odmeriti pre nego to kažem.
    I samo lagano…kao ozon posle kiše.

    Одговор
  • 12. Ozon  |  1 новембра 2007 у 5:03 pm

    #ominotago – razumem, šefe!
    #orpheus – dajde tajnu formulu za odmeravanje, na sunce!

    Одговор
  • 13. Ominotago (SMIT)  |  1 новембра 2007 у 11:07 pm

    uh sto volim kad sam autoritet 😉

    Одговор

Оставите одговор

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Календар

октобар 2007.
П У С Ч П С Н
« сеп   нов »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Most Recent Posts


