Neću gladan da idem u samouslugu

24 августа 2007 at 4:22 pm 5 коментара

Da mi glad ne bi pomutila razum.

Jer, zaboga, gladan sam, moram odmah nešto da pojedem.  Kupiću samo đubre koje mi ne treba.  Lošu klopu koja se sprema na brzinu i koja će me utažiti samo nakratko.  Posle koje neću biti sit. 

Zato ću prvo ručati kod kuće.  Tek onda ću otići u samouslugu i izabrati najfinije sastojke, ovaj put ne sluđen stomakom koji zavija.  Biraću dugo, dok ne pronađem samo ono što mi treba.  I zgotoviću gozbu koja će moju glad potpuno zadovoljiti.

Budite laki…kao ozon.

Entry filed under: piskaranja.

Slutim … dolazi novo svitanje (meme by electrasdreams) Probudi se!

5 коментара Add your own

  • 1. extraordinary  |  26 августа 2007 у 4:50 am

    Eh, kad bih taj metod mogla primeniti na sebi… Ovom proždrljivcu nema leka! 🙂

    Одговор
  • 2. Ozon  |  26 августа 2007 у 11:59 am

    A jesi li proždrljiva i na emotivnom planu, i gutaš sve što stigneš, bez izbora? Ili pažljivo biraš samo najfinije sastojke?

    U svakom slučaju, budi lagana…kao ozon.

    Одговор
  • 3. extraordinary  |  27 августа 2007 у 2:14 am

    Na emotivnom planu? Hm… Naravno da biram samo najfinije sastojke ali ponekad upadne neki spanatj ili koshchica… :]

    Одговор
  • 4. Aurora Borealis  |  27 августа 2007 у 4:16 am

    Jedna stvar zbog koje sam jako ponosna na svoju volju je ;
    koliko god da sam gladna, ne jedem junk-food!

    Mada bi to mozda moglo i da objasni zasto ne mogu da mrdnem dalje od 51kg… 😦

    Одговор
  • 5. uzimasnesto  |  15 септембра 2007 у 1:34 am

    Ne moras da trosis vreme na spravljanje rucka pre samoposluge, mozes u toku voznje prema istoj, da uzmes preparat za zamenu obroka, smiris strast, a onda hladne glave da biras…

    Одговор

Оставите одговор

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Календар

август 2007.
П У С Ч П С Н
    сеп »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Most Recent Posts


