Slutim … dolazi novo svitanje (meme by electrasdreams)

22 августа 2007 at 8:18 pm 11 коментара

Kako nastaju oluje?  … od lepeta krila leptira u nekoj dalekoj zemlji. 

Život je beskrajno besciljno putovanje, divno i nepredvidivo. 

Ne idem nikuda.  Ne pokušavam ništa.  Jer, pogodivši cilj promašiću sve ostalo.

Uživam u putovanju kao takvom.  Budim se svakim novim svitanjem radostan jer sam dočekao novi dan.  Iskačem iz kreveta unapred ushićen neznanim stvarima koje će mi se desiti.  Neprekidno tragam za leptirima oluja moga srca.

Molim da me dotakne prah leptirovih krila i da me šibaju oluje.  Jednom ću biti list na vetru a već sutra stena u moru, ali ću uvek ostati veran sebi.

Put od hiljadu milja počinje jednim korakom.  Moje beskrajno putovanje počinje svakoga dana. 

Budite laki…kao ozon.

Entry filed under: meme.

Literatura vs kinematografija Neću gladan da idem u samouslugu

11 коментара Add your own

  • 1. Aurora Borealis  |  22 августа 2007 у 8:34 pm

    Cula sam davno za te daleke leptire, i za put od hiljadu milja. Ali, kao sto sam stavila i na forumu, najvise verujem u “ The roads are for journeys, not destinations…“

    Ostani veran sebi, uvek.

    Одговор
  • 2. Ozon  |  22 августа 2007 у 8:43 pm

    Ciao Aurora, hvala na komentaru (kad pre? mada tekst i nije nešto dugačak). Da znaš da me je sramota što nisam primetio tvoj moto… ali avatar sa vatrenim srcem toliko magnetski privlači pažnju da do teksta nisam još stigao… do ovog trenutka. Pa da li mogu a da ne kažem – slažem se u potpunosti! Hvala još jednom.

    Одговор
  • 3. Aurora Borealis  |  22 августа 2007 у 9:28 pm

    „kad pre? mada tekst i nije nešto dugačak“

    Nije bitan kvantitet nego kvalitet! 😀

    Одговор
  • 4. Afrodita  |  22 августа 2007 у 10:56 pm

    Cao Ozon,
    Sad cu da ti nesto napisem.
    Danski basnopisac Hans Christian Andersen je veoma volio da putuje.Za ono vrijeme to nije bila priviligija obicnog covjeka.I ako nije imao velika sredstva,(tada poznati pisci nisu spavali na lovorikama),putovao je Evropom i pravio krace zabiljeske na svom putu.Nesto poput svog dnevnika.

    Izdata je knjiga pod nazivom“Svjet je moj dom“ i u njoj se nalaze te zabiljeske u 13 kapitala.Obisao je ukupno 29 evropskih zemalja.On je bio
    fantasticna licnost i ja se osjecam istinski privilegovanom da sam mogla procitati pregrst njegovih djela na njegovom maternjem jeziku.On je
    veliki inspirator i niko kao on nije znao opisati zivot i putovanja,videna
    ocima PUTNIKA.
    Sva ta putovanja su ga inspirisala i nadahnjivala.
    Ali on je znao da putuje i na druge nacine,da zaviri u svakodnevnicu,
    nade nesto lijepo i znacajno i pretvori je u vjecnost.

    Poznat je po svojoj izreci: At rejse er at live!
    U slobodnom prevodu bi znacilo: Putovanje je zivot !

    Zato putuj i zivi punim plucima i budi lak,kao sto iti sam kazes.
    Nemoj mi zamjeriti zbog gore navedenog filozofiranja,ali ja cim neko pomene putovanje,ja se sjetim H.C. Andersen-a

    Pozdravcic 🙂

    Ugodno putovanje! 🙂 🙂

    Одговор
  • 5. Ozon  |  22 августа 2007 у 11:05 pm

    Afrodita, hvala puno, danas sam od tebe naučio nešto novo! I u tom saznavanju sam uživao, veoma. Hvala još jednom.

    Одговор
  • 6. electrasdreams  |  23 августа 2007 у 12:25 am

    Veran sebi i samo tvom nacinu!

    Одговор
  • 7. bubica  |  23 августа 2007 у 12:39 am

    Vrlo lep post..

    Samo mi pojasni sledece:
    „Život je beskrajno besciljno putovanje, divno i nepredvidivo.“
    Slazem se da je beskrajno putovanje,da je divno i nepredvidivo,ali besciljno?
    Ne bih rekla..Nesto mi je promaklo,i to osecam..Budi ljubazan pa me uputi…

    🙂

    Одговор
  • 8. Ozon  |  23 августа 2007 у 8:06 am

    Bubice, reci mi šta je svrha zivota i ja ću promeniti tekst.

    Na žalost, ne mogu da te uputim, i ne verujem da iko ikada može proniknuti u tu tajnu.

    Budi lagana…kao ozon.

    Одговор
  • 9. Ozon  |  23 августа 2007 у 8:07 am

    @electrasdreams – hvala na lepom komentaru.

    Budi lagana…kao ozon.

    Одговор
  • 10. bubica  |  24 августа 2007 у 1:44 am

    Zivot ima svoju svrhu.Ta je svrha svakom ljudskom bicu drugacija.
    Ali reci da smo svi ovde bez cilja..Iskreno,prva asocijacija mi je da smo svi kao muve,da bespomocno zujimo,tumaramo i lutamo okolo ne znajuci sta radimo.

    Ja to ne vidim tako…

    Zivot je ono sto od njega napravis.Svrhu mu dajes iskljucivo i samo ti.Cine ga bezbroj isprepletanih sitnica koje svako dozivljava na svoj nacin.

    Kada sam rekla da me uputis mislila sam na tvoj post,a ne na tajnu zivota.To ipak svako sam mora da otkriva.Ili da pokusa da pojmi barem jedan njegov deo.

    Zaboravi,nije ni bitno…

    🙂

    Одговор
  • 11. Ozon  |  24 августа 2007 у 2:31 am

    Bubice, bitno je, naravno!

    Stvar nije suštinska, mislimo isto, više je u definiciji jedne jedine reči „besciljno“, koja je iskorišćena na provokativan način. Jeste da je život ono što od njega napravim, ali to ne znači da znam šta je moja prava svrha postojanja. Moji lični „ciljevi“ su samo deo velikog plana kog sam potpuno nesvestan i ne mogu ga pojmiti. I samim tim se stvara paradoks – dok insistiram na ostvarenju želja, ne shvatam da će se moja prava svrha ostvariti bez obzira na moje akcije ili ne-akcije. Ciljno – besciljno, u suštini sve jedno je!

    Tekst je hipotetičke prirode, više kao vizija nego kao nešto što mi se u ovom trenutku dešava. To je slika jednog stanja u kome imam puno poverenje u predodređenost svog života, u kome ne moram ništa da „radim“ da bi se put predamnom otvorio.

    Hvala ti puno na mislima, i molim te da se nikada ne ustručavaš da napišeš osvrt na moje postove.

    Одговор

Оставите одговор

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Календар

август 2007.
П У С Ч П С Н
    сеп »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Most Recent Posts


