Firmopisac duše

19 августа 2007 at 7:56 pm 3 коментара

Jednom neki mudrac reče da, kad god provodimo vreme sa dvoje ljudi, uvek možemo nešto novo da saznamo.  Meni je dovoljno da budem samo sa jednom osobom koju duboko poštujem.

Video sam se u četvrtak po podne sa dobrom drugaricom Christine.  Znamo se već neko vreme.  Naši razgovori su retki, ali uvek inteligentni i puni produhovljenosti.  Ona je „storyteller“.  Pomaže ljudima iz poslovnog sveta da na svoj biznis pogledaju iz jedne druge perspektive, kao na priču.  Bajku.  Sa protagonistom, putovanjem (avanturom), čarobnjakom (mentorom), eliksirom, prijateljima i neprijateljima, sa odlučujućom borbom protiv zla, pobedom, ispunjenjem svrhe putovanja, i povratkom kući.

Razgovarali smo o njenoj ličnoj strategiji pristupa svom biznisu.  Izložila mi je da ga ona vidi kao mesto gde će njeni klijenti naći pouzdanu mirnu luku, hram duhovnosti i inspiracije.  Pošto nije bila sigurna kako da sebe predstavi svetu, predložio sam da iznad vrata svoje duše naprosto postavi firmu – natpis.  I da na njoj napiše sve ono što ona jeste.  Samo tako će biti sigurna da će kroz vrata ući oni kojima će biti potrebna njena reč i savet.  Kao što svaki cvet privlači svog omiljenog kukca da ga opraši.

Stoga sam i ja odlučio da budem firmopisac svoje duše.  Skinuću stari natpis.  Na njemu piše ono što sam verovao da će drugi rado pročitati i biti privučeni.  Bio sam obučen u ruho svog okruženja.  Ali zašto da provodim vreme sa nekim koga je prevarila laž vođena mojom željom da ne živim sam?  Napisaću iznad ulaznih vrata tačno ono što jesam.  Možda niko neće ući sledeće godine, možda ni deset, možda nikada.  Ući će samo moji pravi prijatelji, i ja ih ushićeno čekam raširenih ruku.

Budite laki…kao ozon. 

Entry filed under: piskaranja.

Kada ste tripovali zadnji put? Literatura vs kinematografija

3 коментара Add your own

  • 1. jelenaartpoezija  |  20 августа 2007 у 2:30 am

    Toliko ti je jak naslov, pomislih ne moram dalje ni citati. 😉
    Sjajno!
    Odoh lagano kao Ozon.

    Одговор
  • 2. crnaperla  |  21 јуна 2010 у 3:29 pm

    Malo je takvih osoba , volela bih da ih je više. Mnooogo više…

    Одговор
  • 3. o3one  |  23 јуна 2010 у 8:39 am

    @jelenaartpoezija – prochita li, na kraju 😉

    @crnaperla – ima ih, ne odustaj…

    Одговор

Оставите одговор

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Календар

август 2007.
П У С Ч П С Н
    сеп »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Most Recent Posts


