Kada ste tripovali zadnji put?

17 августа 2007 at 7:16 pm 2 коментара

… ja – danas.  Bilo je to čudnovato iskustvo.

Bio sam na putu za Akarou, gde je trebalo da obiđem jedno od mojih gradilišta.  Vreme je bilo za bacanje – tmurno, maglovito, sa sitnom kišom.  Iako je vožnja krivudavim putem zahtevala punu koncentraciju, sa uživanjem sam slušao „Marijo deli bela kumrijo“ sa CD-ja Teodulije.  Bubnjevi su tresli prozore, moje srce i moju utrobu.

Bio je to jedan čudesan trenutak euforije, kada sam osetio kao da sam se u tom trenutku spustio na Zemlju po prvi put.  Postao sam lucidno svestan puta ispred sebe, muzike, drveća, oblaka, sebe, treperave površine Tihog Okeana, svog života, svih ljudi koje volim.  Bio sam ponovo dete koje ushićeno otkriva svet oko sebe. 

Osećao sam se slobodno. 

Životnom vatrom ne vladam, niti ona upravlja mnome.  Ona i ja smo ravnopravni ljubavnici u večitoj igri života.

Entry filed under: Nekategorizovano.

Hortus sensus – vrt osećanja Firmopisac duše

2 коментара Add your own

  • 1. Afrodita  |  17 августа 2007 у 11:09 pm

    Hej cao,
    Sjajna pjesma! Kada se kockice sloze u pravo vrijeme
    i na pravom mjestu,covjek dozivi fantastican osjecaj.
    Sve dobije apsolutno harmonican sklad.

    🙂

    Одговор
  • 2. uzimasnesto  |  15 септембра 2007 у 1:23 am

    Sta vozis?

    Одговор

Оставите одговор

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Календар

август 2007.
П У С Ч П С Н
    сеп »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Most Recent Posts


